انجام پایان نامه بازرگانی
انجام پایان نامه بازرگانی که از رشته های مدیریت می باشد در این بخش با استفاده از نمونه فصل 5 آموزش داده می شود. علاقه مندان به انجام پایان نامه بازرگانی می توانند با ذکر منبع از این فایل در انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی خود استفاده نمایند. در ادامه بخشی از این پیان نامه که در سال 1393 در دانشگاه علامه به سرانجام رسیده است ارائه شده است.
انجام پایان نامه ارشد و رساله دکتری بازرگانی
مقدمه
بعد از تجزیه و تحلیل داده ها، آزمون فرضیه ها و تحلیل یافته های تحقیق در فصل چهارم، در این فصل بر مبنای نتایج حاصل شده، محقق به ارائه پیشنهادها و راهکارها می پردازد. نتایج حاصل از انجام پایان نامه بازرگانی حاضر به مانند پایه هایی هستند که پیشنهادات بر اساس آنها شکل می گیرند. به منظور حصول موفقیت در آینده در تبدیل نظریات به عمل، نتیجه گیری های صحیح و پیشنهادات مربوط و مناسب یکی از راهکارهای مناسب می باشد. این نتیجه گیری ها اگر بر مبنای تحلیل های صحیح شکل گرفته باشند، می توانند در بر طرف کردن مشکلات سازمان که تحقیق به این منظور طراحی شده است، مفید واقع شوند.
مرور کلی تحقیق و نتایج حاصل از انجام پایان نامه بازرگانی حاضر
فصل اول در انجام پایان نامه بازرگانی حاضر دربرگیرنده کلیات این پژوهش می باشد که به طور کلی و اجمالی بیانگر چارچوب های اصلی این تحقیق است و مشخص کننده اهداف تحقیق و فرضیاتی است که محقق به دنبال یافتن پاسخ به آن ها می-باشد. این پژوهش دارای پنج فرضیه می باشد که بر اساس مدل نظری طراحی شده اند. در فصل دوم ادبیات و پیشینه نظری تحقیق مورد بررسی قرار گرفته است . این فصل از سه بخش اصلی تشکیل شده است : بخش اول شامل مباحث مربوط به حوزه مدیریت منابع انسانی الکترونیک می باشد. بخش دوم در برگیرنده ادبیات مربوط به عوامل تاثیر گذار بر موفقیت مدیریت منابع انسانی الکترونیک می باشد که با مطالعه تحقیقات پیشین به دست آمده است. و بخش سوم به شاخصه هایی اشاره دارد که از آنها برای اندازه گیری موفقیت سیستم های e-HRM در این تحقیق استفاده کردیم. و در آخر این فصل به پیشینه تحقیق اشاره داشتیم. در فصل سوم روش تحقیق مورد بررسی قرار گرفت . روش تحقیق در این پژوهش از نظر هدف از نوع کاربردی و از نظر روش جمع آوری اطلاعات و ازمون فرضیه و نتیجه گیری از نوع توصیفی همبستگی می باشد . جامعه اماری این تحقیق شرکت های خریداری کننده نرم افزارهای e-HRM شرکت همکاران سیستم در سطح شهر تهران می باشند . حجم نمونه بر اساس فرمول کوکران 297 نفرر براورد شد . بعد از جمع اوری پرسشنامه ها از 50 سازمانی که به صورت تصادفی خوشه ای انتخاب شدند ، 270 تا از انها برای تجزیه و تحلیل مورد استفاده قرار گرفتند . در فصل چهارم این پژوهش ، داده-های بدست آمده از جامعه آماری مورد تجزیه وتحلیل آماری قرار گرفتند و نتایج تجزیه و تحلیل های آماری تشریح شدند. و هر پنج فرضیه تایید شدند ، یا به عبارت دیگر روابط بین عوامل فناورانه ، سازمانی ، رفتاری ، محیطی و موفقیت سسیتم های e-HRM اثبات شد و معلوم شد بین ضریب اهمیت ان عوامل چهارگانه تفاوت وجود دارد . در این فصل هم به دنبال نتیجه گیری از کل تحقیق و ارائه پیشنهاداتی به سازمان های مورد نظر و پژوهشگران آتی هستیم.
تایید مدل تحقیق
مدل مبتنی بر یافته های تحقیق
نتایج تحلیل های آماری نشان می دهد که میان ضریب اهمیت هریک از عوامل چهارگانه موثر در موفقیت سیستم-های مدیریت منابع انسانی الکترونیک تفاوت معناداری وجود دارد . همانطور که مشاهده شد، بر مبنای این تحقیق مشخص شد که قدرت تاثیرگذاری این عوامل در شرکت های مورد بررسی یکسان نبوده و عوامل رفتاری بیشترین تاثیر گذاری را در موفقیت سیستم های مدیریت منابع انسانی الکترونیک ایفا می کنند.از سوی دیگر میان ضریب اهمیت شاخصه های هر یک از این عوامل تفاوت وجود دارد که در ادامه در جداول جداگانه به هریک از این گروه ها پرداخته شده است .
نتایج تحلیل های آماری نشان می دهد که میان عوامل رفتاری ، سازمانی ، فناورانه ، محیطی و موفقیت سیستم های مدیریت منابع انسانی الکترونیک رابطه معناداری وجود دارد.به عبارت دیگر این عوامل می توانند بر موفقیت سیستم های مدیریت منابع انسانی الکترونیک تاثیرگذار باشند. بعد از تجزیه و تحلیل داده های جامعه آماری این تحقیق از طریق آزمون فریدمن در فصل چهارم مشخص شد که میان ضریب اهمیت شاخصه های هر یک از عوامل چهارگانه موثر بر موفقیت سیستم های e-HRM (که از مطالعات پیشین به دست آمده اند) تفاوت وجود دارد. رتبه بندی شاخصه های هر یک از این عوامل چهارگانه را به تفکیک در جداول زیر میتوان مشاهده کرد.
جهت دانلود فایل کامل کلیک کنید
در صورت نیاز به مشاوره در زمینه انجام پایان نامه بازرگانی با ما در ارتباط باشید.